https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 33
  • بازدید کل : 41419

روغن کنجد 0/5


روغن کنجد 0/5

 

فواید روغن کنجد برای مو 

 

1) جلوگیری از سفیدی مو 

ماساژ مو و پوست سر با روغن کنجد از سفیدی مو جلوگیری می کند.ستفاده منظم از این روغن باعث تیره شدن موهای شما می شود.

2) تقویت و رشد مو 

روغن کنجد گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد و در نتیجه باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود.

3) جلوگیری از ریزش مو

استرس یکی از اصلی ترین عوامل ریزش مو می باشد. روغن کنجد به کاهش استرس کمک می کند و بنابراین نقش مهمی در مبارزه با ریزش مو دارد.

4) درمان شوره سر

ماساژ روغن کنجد به پوست سر هر شب قبل از خواب به درمان شوره سر کمک می کند

5) درمان خشکی مو

مخلوط کردن قسمت های مساوی از روغن کنجد و آب لیموترش تازه برای درمان خشکی مو بسیار مفید است. مقداری از این مخلوط را به صورت دایره ای بر روی پوست سر و موها ماساژ داده و بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را بشویید.

6) شادب کننده موهای سر

2-3 قطره روغن را کف دست خود بمالید و سپس آن را روی موهای خود ماساژ دهید، این کار علاوه بر درخشان کردن موها به عنوان یک مرطوب کننده مو نیز عمل می کند. همچنین روغن کنجد موهای آسیب دیده را نیز درمان می کند.

7) تقویت رشد ابرو

روغن کنجد نقش مهمی در رشد ابرو بازی می کند. به این منظور روغن کنجد را بر روی ابروها ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و سپس با آب سرد بشویید. استفاده از روغن کنجد برای رشد ابروها به صورت روزانه رشد آن ها را سریعتر می کند.

 

خواص روغن کنجد برای پوست صورت و بدن

1) جلوگیری از عفونت های باکتریایی پوست

روغن کنجد در درمان التهاب و زخم پوست موثر است. روغن کنجد همچنین برای درمان بیماری های خاص پوست مانند اگزما و پسوریازیس نیز مفید است.

2) درمان سلول های آسیب دیده پوست

ماساژ با روغن کنجد سلول های آسیب دیده ی پوست بدن و صورت را بهبود می بخشد.

3)کاهش چین و چروک پوست

یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز روغن کنجد این است که سرعت پیری پوست را کم کرده و از ایجاد چین و چروک در پوست صورت جلوگیری می کند. روغن کنجد حاوی یک آنتی اکسیدان به نام سزامول است که مانع از ایجاد چین و چروک و منافذ کوچک پوست می شود.

شما می توانید از مخلوط روغن کنجد و روغن اسطوخدوس به عنوان کرم شب استفاده کنید، توصیه می شود این مخلوط را در حرکت های دایره ای بر روی پوست صورت ماساژ دهید تا گردش خون را بهبود بخشد.

روغن کنجد علاوه بر کاهش روند پیری، پوست را درخشان تر می کند به این منظور روغن کنجد را با کمی پودر برنج مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید.

 روغن کنچد اصل

 

 خواص دارویی و درمانی روغن کنجد

1) بهداشت دهان و دندان

یکی از مهمترین مزایای روغن کنجد حذف پلاک دندان، سفیدی دندان و افزایش سلامتی دهان می باشد. یک مطالعه نشان می دهد که مسواک زدن دندان ها با روغن کنجد به حذف باکتری استرپتوکوک که در پلاک دندان و بزاق دهان یافت می شود کمک زیادی می کند.

2) دیابت

میزان قابل توجه منیزیم و سایر مواد مغذی موجود در روغن کنجد به پیشگیری از دیابت کمک می کنند. تحقیقات نشان داده که جایگزینی روغن کنجد به عنوان تنها روغن خوراکی در کاهش میزان قند خون افراد دارای دیابت نوع دو تاثیر زیادی دارد.

3) فشار خون

روغن کنجد به دلیل داشتن منیزیم باعث کاهش فشار خون می شود.

4) سلامت قلب و عروق

روغن دانه کنجد باعث جلوگیری از ضایعات آترواسکلروز می شود، همچنین ترکیب آنتی اکسیدانی و ضد التهاب شناخته شده در روغن کنجد که سزامول نام دارد به سلامت قلب و عروق کمک می کند.

5) سرطان

روغن کنجد حاوی ترکیبات ضد سرطان به نام فیتات می باشد که خطر ابتلا به سرطان و تومور کولورکتال را کاهش می دهد.

6) تقویت استخوان ها

روغن کنجد منبع غنی کلسیم می باشد که می تواند باعث تقویت استخوان ها شود.

7) درمان ام اس

تحقیقات نشان داده که روغن کنجد به درمان بیماری مولتیپل اسکلروزیس یا ام اس کمک می کند.

 

طرز تهیه روغن کنجد

برای تهیه روغن کنجد معمولا دانه ها را می شویند تا رنگ روی آن از بین برود سپس دانه ها را آسیاب کرده و در آب می ریزند تا پوست آن که سبک است روی آب بیاید که آنرا می گیرند. بعد دانه ها را خشک کرده و در آب جوش می ریزند و خمیر می کنند.

این خمیر را تحت فشار قرار داده تا روغن آن جدا شود. این روغن را روغن سرد فشار اول می نامند و از تفاله باقیمانده تحت اثر فشار و گرما روغنی بدست می آید که به نام روغن گرم یا فشار دوم معروف است که البته ارزش غذایی روغن سرد را ندارد و بیشتر خواص خود را از دست داده است.

توجه داشته باشید که رنگ روغن کنجد سرد فشار اول زرد کم رنگ است، در حالی که روغن کنجد هندی طلایی رنگ است و روغن کنجد آسیای شرقی معمولا به رنگ قهوه ای تیره می باشد.

 

 

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 116
ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما