https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 33
  • بازدید کل : 41414

روغن نعنا 30cc


روغن نعنا 30cc

1) به سوء هاضمه کمک می کند

روغن نعناع در درمان سوء هاضمه و دیگر مشکلات جزپی معده بسیار موثر است.می توان آن را به عنوان عامل دهنده در غذا با مخلوط چند قطره از روغن در آن استفاده کرد و یا با یک لیوان آب گرم می توانیم بخوریم.

2) برای سرما خوردگی خوب است.

منتول موجود در روغن نعناع به عنوان یک خلط آور عمل می کند.و به پاکسازی دستگاه  تنفسی در هنگام سرفه یا سرما کمک زیادی می کند.این حتی برای مسایل جدی تر مثل سینوزیت آسم و یا برونشیت مفید است.روغن نعناع می تواند به عنوان یک مالش سرد در قفسه استفاده شود. یا با اسنتشاق از طریق یک بخار ساز روشن احتقاق بینی بسیار موثر است.

3) سردرد را تسکین می دهد.

روغن نعناع می تواند کسانی که داپم دچار سردرد هستند بسیار اثر شگفت انگیزی دارد .چند قطره ار آن را در دستمال بپاشید و بو کنید و یا قطره از آن را با روغن ادام مخلوط کنیدو پیشانی و پشت گردن خود را مالش دهید یک اثر بسیار تسکین دهنده دارد.

4)استرس ودرد را تسکین می دهد.

روغن نعناع همچنین می تواند بر استرس به طرز شگفت انگیز موثر باشد.پس از یک روز خسته کننده در محل کار حمام سرد با اضافه کردن چند قطره از روغن نعناع استرس خستگی و همچنین  درد عضلات را تسکین می دهد.

5) افزایش انرژی 

روغن نعناع یک ابزار قدرتمند در جهت بهبود وضوح ذهنی افزایش تمرکز و بالا بردن سطح انرژی است.آن را زیر بینی خود برنید و یا گردن و شانه های خود بمالید واقعا برای افزایش تمرکز و انرژی موثر است.

6) برای پوست مفید است.

روغن نعناع هنچنین برای مراقبت از مو و پوست استفاده می شود. آن را به خوبی با سایر روغن های ضروری برای ماساژ پوست در حمام بخار استفاده می شود.روغن نعناع اگر بر روی پوست سر خود مالیده شود می تواند شوره سر و شپش بسیار موثر باشد چند قطره از آن را به خمیر دندان  خود اضافه کنید تا بوی  دهان را از بین ببرد  .

 

 

روغن نعناع

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 100

دیدگاه های کاربران (0)

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما