https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 41404

روغن عاقاقرها 30cc


روغن عاقاقرها 30cc

خواص روغن عاقاقرقا

عاقرقرحا
نام‏هاى ديگر: آكركره- آككرا- آكاراكارا- تاغندست.


مشخصات عاقرقرحا:
عاقرقرحا ريشه گياهى است از خانواده Compositae، علفى و چندساله و خيلى كوتاه، بلندى عاقرقرحا از يك وجب هم كمتر است و شبيه بابونه مى‏باشد. برگهاى عاقرقرحا داراى بريدگى‏هاى عميق و باريك و پوشيده از كرك است. طبق گل آنكه در تابستان ظاهر مى‏شود نسبتا بزرگ است، عاقرقرحا دو نوع گل دارد، گلهاى با لوله زردرنگ و گلهاى زبانه‏اى و ماده آن روى آنها سفيد و زير گلها بنفش است. ريشه عاقرقرحا دراز به طول بيست تا بيست و پنج سانتيمتر و به ضخامت حدود يك انگشت مى‏باشد و طعم عاقرقرحا سوزاننده زبان و گرم است. اين گياه بومى آفريقاى شمالى و الجزيره مى‏باشد و در ساير مناطق از قبيل هند، جنوب اروپا و اسپانيا نيز انتشار دارد. نوع آفريقاى شمالى آنكه در الجزيره مى‏رويد از نوع هندى آن مرغوبتر است.

 

طبيعت عاقرقرها: عاقرقرحا خيلى و گرم و خشك است‏
تركيب شيميايى عاقرقرحا: اسانس روغنى فرار و پلى‏تورين ياييرترين.

 

خواص گیاه عاقرقرحا:


1- اگر دو تا چهار گرم عاقرقرحا كوبيده و خورده شود. انسداد مجارى را باز مى‏كند.
سستى و رخوت و استسقاء را درمان مى‏كند، مدرّ و قاعده‏آور است، ترشح شير و عرق را افزايش مى‏دهد، براى لقوه و فالج و رعشه و كزاز و استرخاء مفيد است، درد سياتيك و درد مفاصل را تسكين مى‏دهد.

2- عاقرقرحا را نرم بساييد و با عسل مخلوط كنيد و در دهان نگه داريد بعد بخوريد، يا آن را نيمكوب نموده و بجوشانيد و چندين بار آب آن را در دهان نگه داريد بعد بخوريد. لك قهوه‏اى زبان كه مثل خون‏مردگى است را درمان مى‏كند.
3- هرگاه سردرد ميگرن يا درد نيمه‏سر شروع مى‏شود. سر يك تكه از عاقرقرحا را مانند سيگار آتش بزنيد تا بسوزد و دود كند و دود عاقرقرحارا به هر دو سوراخ بينى بينى بكشيد، تسكين مى‏يابد.
4- براى درمان لكنت زبان يا براى باز شدن زبان كودكان چهار مثقال از عاقرقرحا را نيمكوب‏ نموده و دم كنيد، بعد آب صاف‏ كرده آن را با نبات شيرين سازيد و روزى سه بار هر مرتبه يك قاشق مرباخورى به او بخورانيد.
5- ماليدن ضماد عاقرقرحا در استعمال خارجى براى دردها و بيمارى مفاصل و اعصاب و درد سينه مفيد است.
6- ماليدن پودر عاقرقرحا با روغن زيتون براى درمان كزاز و استرخاى مزمن و اعضاى بى‏حس‏شده بدن و بى‏حسى عضلات مفيد است.
7- جويدن عاقرقرحا خصوصا با مصطكى و همچنين دميدن گرد آن در بينى، انسداد مجارى بين بينى را باز مى‏كند.
8- ريختن قطره آنكه مخلوط با روغن گل سرخ باشد در بينى براى تسكين سردرد و درد شقيقه شديد بلغمى مفيد مى‏باشد.
9- عاقرقرحا را در سركه بخيسانيد و موقع دندان‏درد درون سوراخ دندان بگذاريد، آن را تسكين مى‏دهد.
10- اگر عاقرقرحا را در دهان بجويد و يا گرد آن را زير زبان بپاشيد و نگهداريد. رطوبتهاى موضع را خشك مى‏كند و لكنت زبان را كاهش مى‏دهد، نگهداشتن آن پاى دندانها سستى دندان را محكم مى‏كند.
11- مزمزه يا قرقره آن با سركه براى ديفترى نافع است.
12- گردشده عاقرقرحا را با عسل مخلوط كنيد و انگشت‏پيچ درست كنيد و بخوريد. سرفه كهنه بلغمى سرد را آرام مى‏سازد، براى تقويت نيروى جنسى سردمزاجان مفيد مى‏باشد.
13- هربار دو گرم از گیاه عاقرقرحا را بكوبيد و بخوريد. مسهل بلغم است و اسهال بلغمى را درمان مى‏كند.

14- روغن گیاه عاقرقرحا را قبل از هم‏بستر شدن بر قضيب بماليد، محرك است و در صورتى كه بخواهيد، انزال را سريع مى‏كند.
15- اگر كسى گرد گیاه عاقرقرحا را با نشادر نرم مخلوط كند و بسايد و بر كام و دهان بمالد مانع سوختن دهان از آتش مى‏شود، در اين صورت بازيگران براى اجراى نمايش با آتش مى‏توانند از آن استفاده كنند.
16- گیاه عاقرقرحا را با خردل به اندازه مساوى بساييد و به لثه‏ها بماليد و لثه را با آن بشوييد، پيوره را درمان مى‏كند اين عمل را تا بهبودى هر روز ادامه دهيد.
17- مقدارى از كوبيده‏شده گیاه عاقرقرحا را در سركه بجوشانيد و پاى دندان پوسيده بگيريد. از پيشرفت پوسيدگى جلوگيرى مى‏كند.
18- گیاه عاقرقرحا را بجوشانيد و آب آن را پاى دندانهايى كه به علت ناراحتى‏هاى لثه سست مى‏شوند روزى چند بار بگيريد. دندانها را محكم و لثه‏ها را مداوا مى‏كند.
19- گیاه عاقرقرحا را نيمكوب نموده و در روغن زيتون بجوشانيد و نگهداريد. اين روغن را در بينى افرادى كه مبتلا به سردردهاى شديد سردمزاج باشند بچكانيد، درد را نقصان مى‏بخشد.
20- گیاه عاقرقرحا را نرم بكوبيد و با زرده تخم‏مرغ مخلوط كنيد و بر كمر ببنديد و سه روز تكرار كنيد. كمردرد كهنه را درمان مى‏كند.

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 136

دیدگاه های کاربران (0)

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما