https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 41599

روغن ضد آفتاب 30cc


روغن ضد آفتاب 30cc

روغن ضدآفتاب طبیعی را بشناسید 

پوست بدن ما به عنوان بزرگ‌ترین ارگان زنده بدن وظیفه محافظت از اعضاء بدن در برابر عوامل مضر خارجی و دفع سموم را به عهده دارد. اما این لایه محافظ در برابر تشعشات مضر خورشید و بخصوص اشعه ماوراء بنفش بسیار آسیب‌پذیر است. بخصوص که روزهای طولانی و گرم تابستان و تابش بی‌امان خورشید محافظت از پوست در برابر تابش نور خورشید را واجب‌تر از هر زمانی درطول سال می‌کند.

 

بهترین روش محافظت از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید، استفاده از انواع ضدآفتاب است. هرچند بعضی از ضدآفتاب‌های آماده به دلیل داشتن مواد صنعتی ممکن است با پوست شما سازگاری نداشته باشند و برخی افراد هم استفاده بلند مدت از این ضدآفتاب‌ها را به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات را نمی‌پسندند. به همین دلیل هم استفاده از مواد طبیعی دارای خواص ضدآفتاب برای تهیه محلول‌های ضدآفتاب ارگانیک و خانگی طرفداران فراوانی پیدا کرده‌است. اما این ضدآفتاب‌های طبیعی در مقایسه با محصولات صنعتی چقدر مفید هستند و آیا می‌توانیم ضدآفتاب‌های خانگی را جایگزین نمونه‌ های صنعتی آن کنیم؟ در ادامه نگاهی داریم به بهترین مواد طبیعی که دارای خواص ضدآفتاب هستند و می‌توانند در تهیه محافظ‌های طبیعی برای پوست شما مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

روغن ضدافتاب

کدام ضدآفتاب برای من مناسب است؟

ضدآفتاب‌ها را می‌توان به سه دسته شیمیایی، معدنی و طبیعی تقسیم کرد که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

1) ضدآفتاب‌های شیمیایی با استفاده از ترکیب‌های مصنوعی آزمایشگاهی از پوست شما در برابر تشعشعات ماوراءبنفش خورشید محافظت می‌کنند. ترکیبات موجود در این ضدآفتاب‌ها تشعشعات خورشید را جذب کرده و آن‌ها را به صورت حرارت منتشر می‌کنند تا به پوست شما آسیبی نرسد. بیشتر این محصولات SPF یا شاخص محافظت در برابر نور خورشید بالایی دارند، هر چند اکثر آن‌ها تنها جلوی تشعشعات ماوراءبنفش نوع B را می‌گیرند و در برابر تشعشعات نوع A که خطرناک‌تر هم هستند کارایی چندانی ندارند. همچنین در تولید این محصولات از مواد شیمیایی سمی با غلظت بالا استفاده می‌شود که می‌تواند در درازمدت باعث ایجاد مشکلات دیگر برای شما شود. پس بهتر است استفاده از این نوع ضدآفتاب‌ها را باید تا حد ممکن محدود کنید، هر چند راحتی استفاده و باقی‌ نگذاشتن رنگ یا چربی بر روی پوست را می‌توان مهم‌ترین مزیت این دسته از ضدآفتاب‌ها و دلیل محبوبیت آن‌ها دانست.

2) ضدآفتاب‌های معدنی از اکسید‌های معدنی طبیعی مثل اکسید تیتانیوم یا اکسید روی برای منعکس‌ کردن تابش مضر خورشید استفاده می‌کنند. این دسته از ضدآفتاب‌ها هر دو نوع تشعشع ماوراء بنفش نوع A و B را منعکس می‌کنند و در برابر نور آفتاب تجزیه نمی‌شوند که عمر محافظتی آن‌ها را طولانی‌تر هم می‌کند. یک نکته مثبت دیگر، ترکیب نشدن این ضدآفتاب‌ها با پوست شما است که باعث وارد نشدن مواد سمی به بدن هم می‌شود. البته همین موضوع را می‌توان نقطه ضعف این ضدآفتاب‌ها دانست، چرا که به صورت یک لایه خارجی روی پوست باقی می‌مانند و این حس برای خیلی‌ها خوشایند نیست. البته تولید‌کنندگان با ریزتر کردن ذرات اکسید سعی در برطرف کردن این مشکل داشته‌اند، اما ریزتر شدن ذرات تنها باعث جذب آن‌ها توسط پوست می‌شود و نه ایجاد یک لایه محافظ در برابر نور خورشید. و با وجود آنکه جذب مواد معدنی توسط پوست خطر کمتری از جذب مواد شیمیایی دارد، کماکان خیلی سالم نیست.

3) ضدآفتاب‌های طبیعی انتخاب سومی هستند که این روزها بیشتر و بیشتر مورد توجه افرادی که به دنبال سبک‌ زندگی سالم و به‌ دور از مواد شیمیایی هستند قرار گرفته‌ است. در واقع استفاده از ضد آفتاب‌ های طبیعی راهی است برای محافظت از پوست، بدون آن که در معرض خطرات استفاده از مواد شیمیایی و غیر ارگانیک قرار بگیرید. البته برای استفاده صحیح از خصوصیات ضدآفتاب مواد طبیعی، باید بهترین مواد محافظ دربرابر نور خورشید و نحوه استفاده از آن‌ها را بشناسید.

 

روغن ضدافتاب

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 95

دیدگاه های کاربران (0)

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما