https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 41595

روغن بنفشه 30cc


روغن بنفشه 30cc

از خواص دیگر روغن گل بنفشه 

نوزادان  : روغن گل بنفشه یکی از بهترین داروها برای درمان سوزش و التهاب پوست را نوزادا می باشد.همچنین روغن بنفشه خاصیت آرامش بخش دارد و می تواند برای بهتر خوابیدن نوزاد استفاده شود.

 

روغن بنفشه

سرما خوردگی 

روغن بنفشه می تواند به درمان سرماخوردگی و علایم  آن مانند گرفتگی بینی و گلو های درد کمک کند. شب قبل از خواب مقداری روغن بنفشه را در دستگاه بخور بریزید و در اتاق بگذارید یا با روغن بنفشه بخور بدهید تا گرفتگی بینی شما باز شود و راحت تر نفس بکشید .

سینوزیت  :  روغن بنفشه یک ضد عفونی کننده قوی برای سینوس ها می باشد .یک قطره روغن بنفشه را در یک کاسه آب جوش بریزید  و به مدت چند دقیقه سر خود را با حوله بپوشانید و بر روی آن بخور بدهید.

سردرد : روغن بنفشه برای درمان سردرد و میگرن بسیار مفید می باشد.چند قطره روغن بنفشه را بر روی پیشانی خود بمالید و خوب ماساژ دهید بگذارید 20 دقیقه بماند تا سردرد شما بهتر شود.

بواسیر  : روغن بنفشه دارای خاصیت ضد التهاب و ضد درد می باشد که می تواند تورم رگ های خونی و بافت های متورم را کاهش دهد و به درمان بواسیر یا هموروئید کمک کند شما می توانید روغن بنفشه را به صورت موضعی برای ماساز استفاده کنید  تا بواسیر را درمان کند.

افسردگی : روغن بنفشه برای آرامش درمان  استرس و افسرگی مفید می باشد2 تا 2 قطره روغن بنفشه را بر روری یک پارچه دستمال بریزید و در حالیکه دراز می کشید  و به مدت 30 دقیقه آن را استنشاق کنید اما اجازه ندهید که روغن به پوست برخورد کند.

بی خوابی : این روغن می تواند به عنوان یک آرامش بخش طبیعی به درمان بی خوابی کمک کند.مقداری روغن بنفشه را با اسطوخودوس ترکیب کنید و در دستگاه  بخور بریزید تا بوی آن در اتاق پخش شود و باعث خوای ارام شود.

ناباروری : این روغن خالص می تواند برای درمان اختلالات جنسی و ناباروری مفید باشد.2 قطر ه روغن بنفشه را با 2 قطره روغن یاسمن ترکیب کنید و بگذارید تا بوی آن در اناق خواب شما پخش شود . یا 2 قطره از زوغن بنفشه را با 2 قطره روغن اسطوخودوس ترکیب کنید و ان را به اب وان خود اضافه کنید.

عوارض و مضرات روغن بنفشه 

مصرف خوراکی روغن بنفشه ممکن است باعث تهوع  و استفراغ شود بنابراین نباید آن را بدون مشورت با پزشک استفاده کنید.اگر پوشت شما حساس است ممکن است در اثر استفاده از روغن بنفشه واکنش نشان دهد پس بهتر است قبل از مصرف مقداری روغن بنفشه را بر روی بازوی خود امتحان کنید.

 

 

 

 

روغن بنفشه

 

طرز تهیه روغن گل بنفشه در منزل

 

به منظور تهیه روغن بنفشه خالص و طبیعی بهتر است که این روغن را در خانه و خودتان تهیه کنید.تهیه روغن گل بنفشه بسیار ساده است و روش زیر یکی از روش های تهیه این روغن است...

یک لیوان روغن کنجد را در ظرفی ریخته و آن را از گل نبفشه تا حدی پر کنید سپس این مخلوط را در یک محل و به مدت یک ماه نگه دارید و بعد از یک ماه آن را صاف کنید و روغن را مورد استفاده قرار دهید برای مرغوبیت هر چه بیشتر روغن گل بنفشه در این روش می توانید دوباره بعداز صاف کردن یک واحد گل  بنفشه در آن بریزید و یک ماه دیگر صبر کنید و صاف نمایید.

این مراحل را تا 10 مرتبه می توان تکرار کرد مرغوب ترین و بهترین روش تهیه روغن بنفشه که می توان از فواید بسیار آن به خوبی بهره برد این روش 10 مرحله ایی می باشد..

چند نکته در مورد این روش روغن گیری لارم به تذکر هست ....

در این نوع روغن گیری نیازی به افزودن اب نیست و بهتر است از گل بنفشه خشک یا نیمه خشک جهت جلوگیری از کپک زدن استفاده نمایید همچنین در این روش می توانید روغن بنفشه را بر پایه روغن زیتون نیز تهیه کنید.

 

روغن بنفشه

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 77

دیدگاه های کاربران (0)

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما