https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

https://t.me/joinchat/0WjrxRuILR45ZTZk

Shop the best in the world with World Quality Day فروشگاه بهترین های روز جهان با کیفیت جهانی فروشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی هزینه پست جداگانه محاسبه میشود. قیمتها به تومان میباشد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 41587

روغن بابونه 60cc


روغن بابونه 60cc

خاصیت روعن بابونه ...

این روزها هوایی که تنفس می کنیم .پر از گرده گل گیاهان ذرات و مواد معلق که سبب التهاب دستگاه تنفسی و ابتلا به آلرژی های پوستی و تنفسی می شود.آب ریزش بینی، گرفتگی مجرای تنفسی، سوزش و خارش چشم‌ها و علایم دیگری که مشابه علایم آسم هستند، مثل تنگی نفس، عطسه و سرفه‌های مداوم از نشانه‌های آلرژی تنفسی است که در میان کودکان و بزرگسالان بسیار شایع است. برای برطرف کردن این بیماری‌ها، حتما نباید از انواع داروهای شیمیایی استفاده کرد؛ چرا که روش‌های بی‌خطر و سالم‌تری نیز وجود دارند؛ از جمله استفاده از روغن‌های گیاهی. تجربه نشان داده است که روغن‌‌های گیاهی اصل، نه تنها عطر و بوی خوب، بلکه خواص شفابخش و درمانی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. وقتی تصمیم به استفاده از این روغن‌ها می‌گیرید، بهتر است همواره یک نکته را مورد توجه قرار دهید؛ این‌که روغن انتخابی‌تان صد درصد خالص باشد. ممکن است برای خرید روغن‌های خالص مجبور باشید بیشتر هزینه کنید ولی مطمئنا با کیفیت بالاتری که دارند، نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید.

آرام و راحت با روغن بابونه

این روغن ضد سردرد و برطرف‌کننده‌ی التهاب است. روغن بابونه گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها را برطرف می‌کند و درمان مناسبی برای حملات آسم است. بابونه باعث کاهش دردهای شکمی و گرفتگی‌‌های عضلات این ناحیه می‌شود. به افرادی که از سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر رنج می‌برند، توصیه می‌شود که حتما از این روغن استفاده کنند. روغن بابونه خاصیت آرام‌بخش دارد و برای کودکان خردسال که بی‌قراری می‌کنند، مناسب است. به خصوص این‌که به دلیل معطر بودن، کودکان نیز قادر به تحمل آن هستند.

بابونه باعث بهبود وضعیت خواب نوزادان و کودکان می‌شود و همین تاثیر را روی بزرگترها نیز دارد ولی بهتر است که فقط شب‌ها از آن استفاده شود. خاصیت آرام‌بخشی و خواب‌آوری این گیاه همانند مسکن‌ها نیست و می‌توان بعد از مصرف آن رانندگی کرد و برخی کارهای دشوار دیگر را نیز انجام داد. افرادی که از زخم معده و ناراحتی‌های معده‌ای ـ روده‌ای رنج می‌برند، بهتر است حتما از آن استفاده کنند. دردهای عضلانی که در اثر فشار زیاد به وجود می‌آیند، با این روغن رفع می‌شوند.

بدنی سالم و بدون میکروب

روغن بابونه می‌تواند دردهای عضلانی که در اثر کشیدگی و پیچیدگی عضلات به وجود می‌آیند را برطرف سازد. بابونه حاوی موادی است که ضد میکروبی هستند. این گیاه می‌تواند مواد سمی باکتریایی را غیرفعال کند. یک مقدار بسیار اندک از روغن بابونه با گونه‌ای فعال از باکتری‌های مضر مثل استافیلوکوکال و استرپتوکوکال مقابله می‌کند. بابونه به تنهایی عفونت‌های داخلی را رفع می‌کند و از التهابات ناشی از آن‌ها می‌کاهد.

خواص درمانی روغن بابونه

روغن بابونه که از گل آن استخراج می‌شود، دارای خواص درمانی زیادی است و مصارف متعددی دارد. این روغن حاوی ترکیباتی است که خواص ضد التهابی، آنتی‌بیوتیک و ضد افسردگی دارد و از آن به منظور رفع درد معده، برطرف کردن بوی عرق بدن یا بوی پا، درمان انقباضات عضلانی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، هضم بهتر مواد غذایی و درمان بیماری‌های انگلی استفاده می‌شود.

روغن بابونه هم‌چنین خاصیت انرژی بخشی و نیروزایی دارد و از آن برای درمان برخی مشکلات عصبی و بهبود زخم استفاده می‌شود. تنظیم فشار خون، کاهش تورم رگ‌های ملتهب، تصفیه‌ی بدن و درمان عفونت‌های ادراری از دیگر خواص مهم این روغن محسوب می‌شود. این روغن بهترین دارو برای بیماران مبتلا به آلرژی، سنگ کلیه، نفخ معده، استخوان درد، اختلالات کبدی، درد دندان، سردرد و عفونت‌های سینوسی به شمار آمده و با تصفیه‌ی خون و سایر ارگان‌ها، مقاومت بدن را افزایش می‌دهد. روغن بابونه برای رفع کمردرد، درد مفاصد و نقرس هم مفید است.

 

روغن بابونه

آلمانی یا رومانی

 

در رایحه درمانی از دو نوع روغن بابونه استفاده می‌شود؛ بابونه‌ی آلمانی و نوع دیگر، بابونه‌ی رومانی است.

بابونه‌ی آلمانی برگ‌های سبز، آبی تیره و عطر بسیار تندتری هم دارد ولی بابونه‌ی رومانی کمی زرد رنگ است و طعم و عطر آن نیز ملایم‌تر است. معمولا بابونه‌ی آلمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که اثردهی بیشتری دارد. از روغن بابونه‌ی آلمانی برای آرام کردن اعصاب، برطرف کردن اختلالات گوارشی، گرفتگی‌های عضلانی و حتی درمان برخی بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. این گیاه آن‌قدر بی‌خطر است که از آن برای رفع مشکلات کودکان خردسال نیز استفاده می‌شود.

روغن بابونه‌ی رومانی بیش از دو هزار سال است که در نواحی مدیترانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم آن را به عنوان یک داروی شفابخش سالیان سال است که می‌شناسند. بیش از صد سال است که مردم از این گیاه برای آرام کردن کودکان بی‌قرار خود مخصوصا زمانی که دچار دندان درد می‌شوند، استفاده می‌کنند. بابونه برای رفع حالت تهوع و استفراغ ناشی از بارداری نیز مفید است.

 

روغن بابونه

بابونه؛ ضد باکتری

با توجه به تحقیقات به عمل آمده در دانشگاه مِری‌لند، این گیاه خاصیت ضد باکتریایی، ویروسی و قارچی دارد. حتی گروهی از دانشمندان به این نکته‌ی مهم پی بردند که بابونه باعث آرامش اعصاب افراد مبتلا به اختلال ADHD می‌شود.

آنتی‌هیستامین‌ها همواره جزو داروهای پر حاشیه و بحث‌برانگیز بوده‌اند مخصوصا در بهار، آنتی‌هیستامین‌ها برای مقابله با علایمی مثل خارش، عطسه و آب ریزش بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی در کنار تمام این مزایا همواره مضراتی نیز به همراه دارند، در حالی که استفاده از بابونه به عنوان داروی رفع این علایم، مضرات فوق را در پی نخواهد داشت. روغن بابونه هم مطمئن و بی‌خطر است و هم درمان‌کننده‌ی خوبی به شمار می‌‌رود؛ مخصوصا برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند.

پوستی شاداب با روغن بابونه

بابونه برای رفع مشکلات پوستی مثل درماتیتیس و اگزما بسیار مفید است و به دلیل دارا بودن «آزولِن» به سرعت مراحل درمان را شروع می‌کند. ترکیب روغن بابونه با سایر روغن‌های پوست صورت باعث به وجود آمدن یک تمیزکننده‌ی مناسب برای پوست‌های خشک می‌شود. در اغلب شامپوها از بابونه استفاده می‌‌شود چرا که باعث درخش و براق شدن موها می‌شود.

 

 

روغن بابونه

نحوه مصرف

ـ روغن بابونه را با روغن اسطوخودوس ترکیب کرده، چند قطره از این ترکیب را داخل یک دستمال ریخته، سپس دستمال را جلوی بینی‌تان بگیرید و شروع به نفس کشیدن کنید.

ـ مقداری روغن بابونه را با روغن بادام ترکیب کنید و با آن عضلات بدن‌تان را ماساژ دهید. این کار باعث بهبود جریان خون در بدن و جلوگیری از گرفتگی‌های عضلانی می‌شود.

ـ چند قطره روغن بابونه را داخل یک قابلمه‌ی آب در حال جوشیدن بریزید و بگذارید تا عطر آن فضای اطراف‌تان را پر کند. این کار باعث کاهش دلهره، تشویش و افزایش آرامش شما می‌شود.

ـ چند قطره روغن (۱۰ ـ ۵) بابونه را داخل آب ولرم بریزید و با آن سر و صورت خود را بشویید. این کار باعث کاهش سردردهای میگرنی می‌شود و اعصاب شما را آرام خواهد کرد.

ـ چند قطره روغن بابونه را در تختخواب خود بپاشید تا کم‌خوابی و بدخوابی شما را درمان کند.

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 120

دیدگاه های کاربران (0)

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر

ماساژ طب چینی – ماساژ کمر شرح ماساژ پزشکی چینی یکی از شاخه های مراقبت های پزشکی چینی است. ماساژ نه تنها باعث آرامش و تسکین فشارهای وارد شده ناشی از دیسک بر کمر می‌شود؛ بلکه گردش خون در این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد. فشاری که از طریق ماساژ بر بدن وارد می‌شود، توانایی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Shop the best in the world with World Quality Day

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما